W E L C O M E | Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat para pembaca senyap dan aktif. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat pembaca yang sudi menggerakkan jari-jemari halus menekan tetikus semata-mata mahu menjenguk, membaca dan memberikan komentar dalam blog yang sederhana ini.

P E R H A T I A N | Penulisan dalam blog ini telah menggunakan bahasa yang tidak baku secara total dan masih berstruktur. Jika bahasanya bukan pilihan anda, maka penulis ingin menyarankan agar saudara/saudari mula berganjak daripada menjenguk atau membaca blog ini sebelum penyakit Pembenci atau istilah lain ialah Haters mula menular di dalam blog ini. Sekian dan Wassalam.

P E N U L I S | Ameelia merupakan seorang penulis blog amatur yang telah melibatkan diri dalam bidang penulisan blog selama 8 tahun. Penulisan blog adalah berkaitan dengan liku-liku kehidupannya sebagai seorang hamba Allah, anak, isteri, guru di kawasan pedalaman, pelajar dan pelukis amatur. VIEW

January 24, 2014

I'm Sorry


Aku mahu 'menghilangkan' diri daripada kalian. 

Kalau aku boleh padam memori tentang diri aku dalam setiap minda orang, aku akan  lakukan. Kalau boleh aku tidak mahu siapa-siapa ingat tentang diri aku dan aku juga tidak mahu ingat kepada sesiapa. Mungkin itu lebih baik untuk diri aku dan semua orang. Sejurus sahaja tamat zaman pensiswazahan diriku, aku cuba untuk tutup personal account di mana-mana laman sosial. 

Aku mahu lupakan setiap detik kita pernah bersama, mahu lupakan setiap kenangan itu. Aku juga mahu hentikan segala hubungan dengan rakan-rakan. Maaf jika aku tidak berhubung lagi dengan kalian, kerana aku tidak mahu ada apa-apa hubungan lagi dengan sesiapa- kawan-kawan dan sesiapa sahaja, kecuali keluarga sendiri. 

Apabila suatu hari nanti aku hilang daripada kehidupan kalian, aku yakin 'kehilangan' aku juga tidak akan mempengaruhi apa-apa dalam hidup kalian, dan tidak mungkin juga dirasai. Dan itulah yang paling aku harapkan, mengharapkan kalian jalani kehidupan tanpa mengingat perihal diriku. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Apa pendapat anda tentang penulisan saya?
Sila tinggalkan pendapat anda di dalam ruangan komen.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)