W E L C O M E | Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat para pembaca senyap dan aktif. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat pembaca yang sudi menggerakkan jari-jemari halus menekan tetikus semata-mata mahu menjenguk, membaca dan memberikan komentar dalam blog yang sederhana ini.

P E R H A T I A N | Penulisan dalam blog ini telah menggunakan bahasa yang tidak baku secara total dan masih berstruktur. Jika bahasanya bukan pilihan anda, maka penulis ingin menyarankan agar saudara/saudari mula berganjak daripada menjenguk atau membaca blog ini sebelum penyakit Pembenci atau istilah lain ialah Haters mula menular di dalam blog ini. Sekian dan Wassalam.

P E N U L I S | Ameelia merupakan seorang penulis blog amatur yang telah melibatkan diri dalam bidang penulisan blog selama 8 tahun. Penulisan blog adalah berkaitan dengan liku-liku kehidupannya sebagai seorang hamba Allah, anak, isteri, guru di kawasan pedalaman, pelajar dan pelukis amatur. VIEW

November 29, 2012

Kebingungan dengan Diri Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ya Allah, tatkala jiwa sedang seronok menikmati musim cuti selama beberapa minggu, perlbagai persoalan yang mula bermain dalam minda dan hati.

Pendek cerita, saya terasa cemas. Cemas kerana apa? Saya terasa risau dengan keputusan peperiksaan semester ini. Saya merasakan keputusan peperiksaan semester ini tidak memberangsangkan. Mungkin dek kerana saya tidak mengambil secara serius dalam pembelajaran semester ini dan lebih banyak ralit dengan perkara-perkara yang tidak berfaedah seperti Twitter dan Facebook. 

Baiklah, sila persalahan diri saya kerana saya memang seharusnya dipersalahkan. Apa yang merisaukan saya sekarang ini adalah jika sekiranya keputusan CGPA saya jatuh dan mengecewakan ibu dan bapa. Ya, sila persalahkan diri saya. Saya gagal menahan nafsu dan dibuai dengan keseronokkan dunia. *mengeluh*

SEDIH. SEDIH. SEDIH.

Jiwa dilanda kesedihan yang telalu ekstrim.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Apa pendapat anda tentang penulisan saya?
Sila tinggalkan pendapat anda di dalam ruangan komen.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)